۱۳۹۳ فروردین ۲۹, جمعه

مکالمات شبانه ام با فارست گامپ

دیشب از بسکتبال برگشته بودم. انگار انجمن کودکان کار است که منتقل اش کرده اند به 5شنبه شب ها. جایی است که در خوشی و ناخوشی ام ترکش نکردم. هر دو آرامش بخش اند و حال و هوا عوض کن. خسته بودم و جلوی تلویزیون ولو شده بودم. فکر می کردم که با این غذای مونده ای که دقایقی قبل خوردم اگر مسموم بشم حوصله تا اورژانس رفتن و معطلی اش رو اصلن ندارم. و اینکه بهتر است برم بقیه تست هایی که زده ام رو تصحیح کنم. کانال تلویزیون رو که عوض کردم "فارست" داشت به "جینی" می گفت: "You know that I would not ever hurt you Jenny!". تام هنکس هنرمند با صدای یک احمق ساده لوح این کلمات را ادا می کرد. احمقی که دوست داشتنی و رقت انگیز است. میان حرفشان پریدم که: "فارست عزیز، جینی ها دنبال گزینه های جذاب تر اند این روزها. من می دانم که چه حالی داری، فقط بگذار برود..."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر